ŠKOLENÍ


Chcete se zúčastnit nejlepšího dostupného školení na téma pricing v ČR a SR? Chcete najít nejlehčí způsob jak zvýšit vaše výnosy o 1-5% s minimálním úsilím a zároveň zvýšit zákaznickou spokojenost? Chcete intenzivně prožít školení podané zábavnou formou při omezeném počtu účastníků a potkat zajímavé lidi? V tom případě se registrujte!

příhlašovací tlačítko

Školení SP

Připravili jsme pro vás nový koncept školení, který Vám ve dvou fázích přiblíží vše co jste kdy chtěli vědět o ceně ale báli jste se na to zeptat..

Tyto fáze na sebe logicky navazují a dohromady tvoří provázaný celek. Školení se konají primárně v Praze a jsou určena všem, kteří se chtějí dozvědět o čem je pricing a začít tento nástroj využívat v praxi.

hodnocení školení

Reference účastníků školení


reference 2reference 1

 


Vaším školitelem je Václav Lorenc, autor tohoto blogu, zkušený trenér v oblasti pricingu a také energický a zábavný člověk, který během školení nenechá nikoho odpočívat:)

Vašek


Smart Pricing 1

Leták:
obrázek leták 1

Obsah kursu (více informací v letáku):

  • Co je to pricing?
  • Jak vnímá cenu zákazník?
  • Jak cenu ovlivňuje konkurence?
  • Nejdůležitější pricingové procesy I

Cena: 7 900 Kč
Rozsah: celodenní trénink
Kapacita: 10 osob

fotky školení

Smart Pricing 2

Leták:
SP2 obrázek únor 2015

 

 

 

 

 


Obsah kursu (více informací v letáku):

  • Jak aktivně řídit value for money
  • Kde vytvářet hodnotu pro zákazníka – value chain
  • Proč je důležité mít pricingovou strategii
  • Jak se dozvědět více o zákazníkovi
  • Nejdůležitější pricingové procesy II

Cena: 8 900 Kč
Rozsah: celodenní trénink
Kapacita: 10 osob

Po absolvování obou kursů budete moci získat certifikát.


Pro koho jsou kursy určeny?

  • Pracovníkům marketingových a sales oddělení
  • Manažerům a analytikům, kteří jsou zodpovědní za stanování CENY
  • Vlastníkům středních společností
  • Senior marketingové a sales manažery
  • Senior analytiky, kteří jsou zodpovědní za stanování CENY nebo za ZISK společnosti

Co se na kursech naučíte?

  • IDENTIFIKOVAT PŘÍLEŽITOST pro zvýšení výnosů přes marketingový mix a cenu
  • DIAGNOSTIKOVAT PROBLÉMY v pricing/marketingovém mixu
  • VYBRAT SPRÁVNÝ NÁSTROJ nutný ke zvýšení výnosů a naplnění strategie na konkrétním produktu
  • Sledovat a reagovat na konkurenční kroky v cenách

příhlašovací tlačítko


Pozitivní feedback našich klientů

klienti


 V letech 2011 – 2015 jste se mohli (společně s více než 130 nadšenými účastníky) zúčastnit těchto kursů:

 

Smart Pricing 2 –  PRAHA – 10/2/2015, otevřené pro veřejnost
Smart Pricing 1 –  PRAHA – 25/11/2014, otevřené pro veřejnost
Smart Pricing 1 –  BRATISLAVA 13/3/2013, otevřené pro veřejnost
Smart Pricing 1 –  PRAHA 25/9/2012, otevřené pro veřejnost
Smart Pricing 1 –  PRAHA 16/5/2012, otevřené pro veřejnost
Smart Pricing 1 –  BRATISLAVA 26/1/2012, otevřené pro veřejnost
Smart Pricing 1 –  PRAHA 18/1/2012, otevřené pro veřejnost
Smart Pricing 1 –  BRNO 13/12/2011, otevřené pro veřejnost
Smart Pricing 1 –  Praha 18/10/2011, otevřené pro veřejnost

Ole!

10 komentářů

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s