ŠKOLENÍ


V letech 2011-2020 jsme proškoli více jak 500 účastníků s celkovou spokojeností 93 %.

hodnocení školení

Chcete se zúčastnit nejlepšího dostupného školení na téma pricing v ČR a SR?

Chcete najít nejlehčí způsob jak zvýšit vaše výnosy o 10 – 17 % s minimálním úsilím a zároveň zvýšit zákaznickou spokojenost?

Chcete intenzivně prožít školení podané zábavnou formou při omezeném počtu účastníků a potkat zajímavé lidi?

Pokud jste odpověděli alespoň jedenkrát ano, napište mi na vaclav.lorenc@byzkids.com.

Školení SP

Připravili jsme pro vás nový koncept školení, který Vám ve dvou fázích přiblíží vše, co jste kdy chtěli vědět o ceně, ale báli jste se na to zeptat… Tyto dvě fáze na sebe logicky navazují a dohromady tvoří provázaný celek.

Školení se konají primárně v Praze a jsou určena všem, kteří se chtějí dozvědět o čem je pricing a začít tento nástroj využívat v praxi.

Reference účastníků školení

reference 2reference 1

 


Vaším školitelem bude Václav Lorenc, autor tohoto blogu, zkušený trenér v oblasti pricingu a také energický a zábavný člověk, který během školení nenechá nikoho odpočívat 🙂

Vašek


Smart Pricing 1

Leták:

Smart Pricing letak 1

Obsah školení (více informací v letáku):

  • Co je to pricing?
  • Jak vnímá cenu zákazník?
  • Jak cenu ovlivňuje konkurence?
  • Nejdůležitější pricingové procesy I

Cena: od 490 EUR za osobu
Rozsah: celodenní trénink
Kapacita: 20 osob

fotky školení

Smart Pricing 2

Leták:

Smart Pricing letak 2

Obsah školení (více informací v letáku):

  • Jak aktivně řídit value for money
  • Kde vytvářet hodnotu pro zákazníka – value chain
  • Proč je důležité mít pricingovou strategii
  • Jak se dozvědět více o zákazníkovi
  • Nejdůležitější pricingové procesy II

Cena: 590 EUR za osobu
Rozsah: celodenní trénink
Kapacita: 20 osob

Po absolvování obou školení budete moci získat certifikát.


Pro koho je školení určeno?

  • Pracovníkům marketingových a sales oddělení
  • Manažerům a analytikům, kteří jsou zodpovědní za stanování CENY
  • Vlastníkům středních společností
  • Senior marketingové a sales manažery
  • Senior analytiky, kteří jsou zodpovědní za stanování CENY nebo za ZISK společnosti

Co se na školení naučíte?

  • IDENTIFIKOVAT PŘÍLEŽITOST pro zvýšení výnosů přes marketingový mix a cenu
  • DIAGNOSTIKOVAT PROBLÉMY v pricing/marketingovém mixu
  • VYBRAT SPRÁVNÝ NÁSTROJ nutný ke zvýšení výnosů a naplnění strategie na konkrétním produktu
  • Sledovat a reagovat na konkurenční kroky v cenách


 

10 komentářů

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s