TOP články Pricing Idiota z dob, kdy stromy měly delší stíny a holky se víc smály…


Ano, nové články nepíšu, nemám motivaci jako na začátku kariéry. Nicméně Pricing Idiot blog žije vlastním životem a pořád se najde dost čtenářů, kterým starší posty něco přináší. Dostal jsem párkrát stejnou otázku, kde začít a které posty jsou nejlepší. Tady je zkratka, jak číst tenhle blog.

 

1. Co je to pricingová strategie?

Kdo chce vyhrát, musí mít strategii, kdo prohrál, má dost času o ní přemýšlet, ale je mu to platný jako mrtvému zimník… Vysvětlil jsem v něm, nejenom co je a co není pricingová strategie, ale také proč je dobré ji mít a hlavně, k čemu je dobrá.

 

2. Přehled základních metod pro stanovení ceny výrobků

Tenhle blog je o cenách, tak se mrkněte jaké způsoby nastavení existují. Jo a je tam docela pěknej obrázek…

 

3. Jak poznat/postavit jednoduchou zákaznickou segmentaci?

Segmentace dělí klienty na odlišné skupiny, které mají společné znaky… Zní to moc vědátorsky, ale není to těžký a hlavně vám to pomůže zvýšit výnosy…

 

4. S+I+P=SI

Segmentaci umíte a teď ji spojíme s inovací.

 

5. Sleva je nejdražší prodejní nástroj 

Pokud bych chtěl hlášku na hrob tak jedině tuto. Ne, dělám si srandu, ale vědět proč jsou slevy záludný je dobrý ne?

 

6. Proč Picasso nemaloval za hodinovou mzdu? 

Až si tohle přečte Jirka Babica, tak se z něj stane milionář!

 

7. Sophiina (cenová) volba

Nastavit správně cenu je důležitější než neztratit dítě. Někdy 🙂

 

8. Pricing leakage = rychlý prachy s jistotou úspěchu 

Kam se ztrácejí výnosy a vy o tom na 100% nevíte?

 

9. Viagra na zákaznickou retenci = Šťastný zámek 

Pokud po tomhle nepostavíte silnou zákaznickou loajalitu, tak silnějšího už nic není.

 

10. Kolik se ztratí v ČR ročně nákupních košíků? 

Nebojte, není to o zlodějích ale o konverzi e-shopových nákupů.

One comment

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s