5 největších pricingových problémů B2B vs. B2C


Po roce jsem se opět viděl s Jirkou Fabianen, dle mne nejlepšim odborníkem na B2B pricing v ČR. Snažili jsme se vysvětlit jaké dnes u firem vidíme 5 největších pricingových problémů pro B2B a B2C. Pokud vás zajímá jak se dělá B2B pricing skočte na 18:35. B2C začíná v 51:00. V jednu chvíli mne tam rozebrala jedna pěkná a chytrá dáma… Zahrajete si hru The price is right. Dozvíte se mimo jiné jakou pricingovou strategii dělá v ČR Lidl a jaká jediná výzkumná metoda dokáže převést jakoukoliv vlastnost vašeho výrobku na cenu.

Dobrou noc

5 komentářů

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s